جلسه هم اندیشی انجمن های علمی و کانون جهادی با مشارکت مجمع جهانی پزشکان صلح و سلامت

جلسه هم اندیشی انجمن های علمی و کانون جهادی  با مشارکت مجمع جهانی پزشکان صلح و سلامت

جلسه هم اندیشی انجمن های علمی و کانون جهادی با مشارکت مجمع جهانی پزشکان صلح و سلامت باحضور جمعی از دانشجویان حوزه سلامت دانشگاه در تاریخ ۱۱،۱۱، ۱۳۹۹ در دفتر مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد. این جلسه به منظور توسعه روابط دانشگاه با مجامع ملی و بین المللی برگزار شد.

در ابتدای جلسه خانم دکتر فاطمه نوری متخصص سلامت در بلایا و فوریتها و دانش اموخته دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه آقای دکتر چینی-گرزاده مدیرکل انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت به معرفی مجمع مذکور و بیان اهداف مجموعه و همچنین ارائه تجربیات این انجمن در داخل و خارج از کشور پرداختند.
سپس اقای دکتر چینی گر زاده از تجربیات ارزشمند تیم پزشکی مجمع به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در کشور های خارجی گفت؛ و همچنین ایشان به گام‌های موثر در اجرایی شدن تفاهم نامه‌های بهداشتی و استفاده از تجربه ی دیگر کشور ها برای تربیت هر چه بهتر کادر سلامت اشاره کردند.

سپس آقای سید ابراهیم هاشم ورزی مدیر تعالی فرهنگی وفوق دانشگاه با اشاره به ظرفیت علمی و فرهنگی دانشجویان جهت همکاری دانشگاه با انجمن پزشکان صلح و سلامت، از پتانسیل بالای دانشگاه بخصوص توانمندی های دانشجویی جهت کمک های بشردوستانه خبر داد.
در ادامه متخصصین رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ضمن معرفی خود و توانمندی رشته های حوزه بهداشت، توانبخشی و پرستاری در امر خدمات بشردوستانه آمادگی خود برای همکاری با مجمع و حضور د رصحنه های داخل و خارج کشور را بیان فرمودند.